livetpålandet

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Jenny M - 11 juli 2013 15:23

Ja vad hände under den? Hade lite främmande på lördan. Grillade å hade de trevligt. Har ridit så klart. Både Litchie å de andra. Voltträning med travare n. Gick bra. Jubel är bra i hoven än så länge. Tagit ner dem på betet igen. Legat å försökt få lite färg på de bleka benen ;-) var å fiskade med pappa i söndags kväll. Ingen fisk men mysigt ändå. I tisdags hade vi möte med damklubben inför damklubbens dag på söndag. Igår var Lotta med mig å red. Blev en lång tur på 11 km. Idag jobbar jag hela dagen så de blir varken ridning eller vallning av hundar men hundarna vallar ju sig själv hemma. Felicia kom hem igen i tisdags. Hittade henne nere hos grannen när jag fyllde på vatten åt hästarna. Vet ej om hon ej hittade hem eller ej vill hem pga de andra katterna men hon följde med mig hem iaf å var super gosig. Tom sovit i sängen. Får se i morgon när hon får gå ut igen om hon försvinner igen. Om inte annat kommer hon väl när de blir kallt. Man kan ju tyvärr ej tvinga en utekatt att stanna å är de andra inte de snällaste....fast hitills har de gått bra...peppar peppar. Idag skiner solen fast de är inte speciellt varmt. Jobbar tom sön morgon sen har jag semester!!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards