livetpålandet

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Jenny M - 26 mars 2015 22:37

Nu har de gått ett par dagar sen vi var på UL å man har börjat inse att de faktiskt är sant. Ska jag vara ärlig trodde jag ej att jag skulle ha lätt för att bli gravid men så var ej fallet nu så man är ju glad å tacksam! Detta barn är planerat å efterlängtat men jag trodde nog ej jag skulle gå å vara gravid denna sommar ändå ;) Nu får man ta dag för dag å hoppas man får må bra, är lite trött då å då bara så då är de bara att vila lite.


I tisdags jobbade jag extra på ett helt nytt ställe,lika ons å tors. När jag kom hem på tis orkade jag ej med så mkt mer än en vända med hundarna å lite dammsugning. J var å tränade sent på kvällen så då fick jag tvn för mig själv! I ons efter jobbet for vi in på banan direkt med Heffa å Ligist å körde lite, jag nötte rätvarv efter rätvar´v med min goröv. Han fick springa två varv också med Heffa så han fick nån å springa med men vi nöter på. Heffa sprang ett varv själv å sen å de gick bra men han blir slapp när han springer själv å latjar mest. Sen fick dem en välförtjänt dusch innan vi fpr hemåt. Idag efter jobbet blev de en liten ridtur i skogen med Svarten å hundarna. Hade planerat ridning idag men hade verkligen ingen lust då de var så jävla kallt ute å blåste å trött var jag som bara den men det var bara å bita i de sura äpplet å bara vi kom iväg så var de rätt skönt med luft å skog efter en dag inomhus,men ja,blåst är ej min grej men häst skötte sig bra,likaså hundar så vi var väl nöjda alla 4! Vi var ej ute så länge men bättre än inget. Inge kul å rida efter grusvägen nu då de är tjällossning så håller mig i skogen om de går. Till middag idag blev de pizza faktiskt,grymt sugen på de så vi for å köpte de å sen blev de soffläge. Nu är jag på mitt ordinarie jobb å ska jobba natt men sen är jag ledig tills på måndag iaf. J ska ut å kika på fotboll å käka med träningsgänget i morgón kväll så då får jag en kväll själv ingen,rätt nice men jag åker väl på å hämta han på natten. I helgen blir de väl lite körning å ridning,det snöar nu så hoppas de slutar tills i morgon,iaf att blåsten slutar!

Ovido - Quiz & Flashcards