livetpålandet

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Jenny M - 20 december 2012 22:42

Ja jag är väl inte så bra på de här med att blogga kanske...även om jag tycker de är skönt att få skriva av sig ibland...var ju därför jag började blogga från början. Kanske inte har nåt behov av de längre helt enkelt? Minns ej riktigt vad jag skrev sist heller....men jag har ju i alla fall träffat världens bästa kille i mina ögon...å flera andras också tror jag. Hade ju planerat att vara själv men ibland kan man inte styra över sånt....å man ska lyssna på vad hjärtat säger. Jag är ju inte heller nån som kastar mig in i nåt jag inte tror på. Har aldrig haft korta förhållanden bara för att ha någon...hoppas inte detta blir kortvarigt heller så klart. Trodde aldrig de skulle bli så här bra så bara hoppas de håller i sig =) Vet att de pratas bakom ryggen på oss men just nu skiter jag i det. Bara andra som inte har nå bättre för sig å som kanske inte mår så bra heller...har tråkigt liv osv....Många saker kanske har gått snabbt men va tusan....varför ska andra bry sig om det? Är väl vårt val de? Jag har analyserat detta å kommer bara fram till samma sak...å det är att det känns rätt! Dom som står mig närmast är glad för min skull å de betyder mest de. Jag vet vad jag vill å jag tror mannen i fråga vill samma sak så då är de väl bara att köra på =) Inte ofta man träffat på nån som erbjuder sig frivilligt att följa med att rida! Två dagar i rad dessutom :P Var längesen jag blev så bortskämd som jag blivit å har de så bra som jag har de nu...tror nog inte jag har haft de förut kanske? Var nog alldeles för snäll i mitt förra förhållande...klart man ska vara de men kanske inte i allt. De finns vissa gränser...sen vill man inte behöva tjata över vissa saker,att de ska bli gjort, nu är de bara självklart å de känns så himla skönt. Sen finns de vissa saker som ligger i bakhuvudet ,man är rädd att de ska hända igen,är ju lite svårt att slappna av helt på en gång å lita på en ny människa till 100 % direkt när man blivit rätt lurad förut :/ Men de känns ändå som att detta är på andra villkor...inga hemligheter osv...bara ärlighet än så länge...i saker som jag inte räknat med heller! Bara tiden kan utvisa vad som sker. Ryktet går förresten att jorden ska gå under i natt :s.....vore ju tråkigt när jag sitter här själv på jobbet :P Nä nu har jag skrivit lite iaf....få se när de blir nästa gång!

Ovido - Quiz & Flashcards