livetpålandet

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Jenny M - 25 december 2012 20:46

Japp...rätt skönt faktiskt. Blev en konstig jul i år tycker jag. Först jobb å sen komma hem till ett tomt hus för attsen åka iväg ensam till mormor å morfar. Mamma å hennes sambo var visserligen där men de kändes konstigt å vara så lite folk...brorsan kom ju ej heller hem i år. Å sen hem igen till de tomma huset :-\ Men jag eldade å myste på i soffan med katterna som sällskap. J var nere i Stockholm hos sin släkt. Åt god mat iaf :-) I morse ringde han å sa att dom var på väg hem...då hade han lessnat på storstadslivet...hade fått ett sms oxå vid sjutiden men de hade jag ej hört så de var skönt å få hem han idag..en dag tidigare än planerat...skönt att sakna nån...längesen de. Tycker om att vara själv oxå men nu för tiden tycker jag mest de är tråkigt...är väl bra man saknar varandra iaf å ej tvärtom :-) Vi for till pappa direkt å fikade lite där sen hem å myste på soffan en stund innan vi stoppade i oss lite julplockmat :-P Sen soffan igen. Jag var iaf lite duktig på förmiddan å gick en promenad m hundarna...hade tänkt rida men jag orkade ej helt enkelt så svarten fick vila...jubel har tappat en sko...får ringa om de på torsdag. Nä nu blir de mer tv tittande.

Ovido - Quiz & Flashcards