livetpålandet

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Jenny M - 19 oktober 2014 21:44

Stod i valet å kvalet idag om jag skulle köra Ligist eller låta han vila tills i morgon för rida orkade jag inte men de blev de första,en körtur å de ångrar jag inte. Det var kanon väder å hästen var fin å samarbetsvillig. Det blev en joggingtur bara på 18km. Han kändes otroligt pigg å dessutom körde jag en väg de var ett par veckor sen vi tog så öronen var rätt fram på han. Solen sken å de var 15 grader ute! Nysladdad väg dessutom. Bara massa plus idag.

Sen hann jag dessutom dammsuga inne å plocka ihop. Mocka å valla hundarna.Jonas var på hockey så blev sen middag å sen for vi å åt vinnar tårta igen i Rolfsta. Arne gick ju å vann igen i fredags! Sen raka vägen till jobbet. Sista natten för i helgen.

I morgon ska Svarten ut. Ska ta en längre ridtur med han i morgon å bara mysa!

Ovido - Quiz & Flashcards