livetpålandet

Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Jenny M - 24 januari 2017 17:40

Igår var man ledig igen å kunde njuta av lite umgänge med lillen. Sambon jobbade istället. Vi var ute å lekte å var å handlade lite. Allt lugnt å fint från tills på natten då Albin helt plötsligt börjar hosta skällande å får svårt att andas så jag får ligga på aga hela natten med en hängig unge bredvid mig. I morse hade han 38.5 i feber. Hade troligen mkt mer i natt så han blev hemma från dagis idag. Vi löste det på annat vis. Jag for å jobbade. Sambon fick till slut ringa 1177 nu på EM då han tyckte han var andfådd redan nu men dem sa att vi skulle se till att få i mkt vätska å gå ut med han om de blev värre så får hoppas att dem inte behöver åka in akut i natt. Inge roligt när man är på jobbet å Inget kan göra så de blir väl hans tur att inte få sova i natt Hemma. Jag känner mig inte så super taggad för ett långpass nu men men....kaffe kaffe! I morgon är planen att kusarna Ska ut iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards