livetpålandet

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Jenny M - 10 januari 2014 01:37

Ja då var de nytt år igen då, 2014! För bra precis ett år sen fick vi hem en ny familjemedlem,Litchie. Hon är nog den snällaste hästen jag träffat på, ganska synd igentligen då hon ej hitills visat några framsteg på banan. Vore lättare att ge upp om hon ej var så snäll å fin. Våren å sommaren som var gick mest åt att jobba,träna hästar osv.semester blev de oxå. Fick hem våra hönor i juni månad. Enormt roliga djur anser jag,kanske ej min sambo har samma tankar. Mkt bad å sol blev de. Hittade en ny pärla att sola och bada på nere i Dellen så den blir de till sommaren oxå. Vi var väl som sagt iväg på lite tävlingar som inge resultat alls. Hösten kom och tung var den,både på de ena viset å de andra. När jag precis fått nytt jobb går min gamla brukare å dör mitt under mitt arbetspass. Enormt tungt. Kanske mest tungt för de andra som förlorade sina jobb helt plötsligt och även en person man kommit att stå väldigt nära efter dessa 11 år tillsammans. Man förlorade väldigt mkt. Dessutom missade jag begravningen pga att snön valde att komma denna dag så vi blev insnöade. Jätte tråkigt att ej få ta farväl. Men i december började jag iaf på mitt nya jobb. Trivs bara bättre å bättre för varje pass å de är ju bra =) Jobbar natt i natt å tittar ut när snön äntligen kommer igen efter en väldigt konstig vinter hitills. Blev ej så många inlägg förra året,får se om de blir fler i år!

Ovido - Quiz & Flashcards