livetpålandet

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Jenny M - 22 januari 2014 19:49

Det börjar bli fint ute nu. Har väl kommit en ca 2-3 dm pudersnö. Får gärna komma lite mer å lite blötare så kusarna får trussa lite. Igår "provred" jag Jubel. Då hade de gått 3 dagar sen jag började med munkpepparen. Gick kanske lite bättre men hon var fortfarande sur. Får se om nån dag igen om de blivit ännu bättre resultat. Jag har kört Svarten i veckan. Idag fick de bli en ridtur på herrn. Han är fortfarande lika fin att rida,kul att de håller i sig. Mkt jobb denna vecka,typ varannan dag. Inatt är de dax för ett nattpass igen. Skönt när man kan gå till jobbet,lyxigt! I morgon ska jag ut å köra Litchie. Får se när de blir under dagen. Nu ska jag se på Sveriges Mästerkock innan de är dax att klä på sig å promenera till jobbet. Lite blandade bilder fick de bli i detta inlägg.

     

Ovido - Quiz & Flashcards