livetpålandet

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Jenny M - 25 januari 2014 21:01

Fast för mig innebär de inte ledigt. Jobbar nätter fre till söndag. Igår vägrade bilen start då de var över 20 minus så planerna blev inte riktigt som planerat men idag startade den som vanligt. Hade hovslagaren hos oss igår å han skodde alla hästarna men kanske inte den bästa dagen att sko i då de var så jävla kallt. Han hade de jobbigt stundvis så de fick bli mkt kaffe åt han. Idag har de inte hänt så mkt mer ön att sova. Var till stan en snabbsväng när jag vaknade. Sen var de dax för middag som bestog av älgfärs biffar med ädelost och ugnsrostade grönsaker. Gott! Tog sparken till jobbet idag. Så himla jobbigt när man ska vara hurtig å gå till jobbet å släpa massa grejer. När man jobbar natt iaf. Har ju bla datorn med mig då så då gick de betydligt enklare idag. Jäkligt lyxigt må jag säga att ha så nära till jobbet. Är ju inte direkt bortskämd med de efter 11 år i Enånger. Trivs enormt bra på nya stället:-) Nä nu ska jag göra lite nytta.

Ovido - Quiz & Flashcards