livetpålandet

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Jenny M - 15 maj 2015 20:01

Ej haft så mkt tid att skriva här. Är i slutet av vecka 24 nu!! Ojo oj vad de går snabbt. Mår kanon än å de går braatt rida. Allt rullar på hemma. Hästarna rids å körs. Körde tom Svarten häromdagen å de gick bra. Vi håller på mkt ute nu. Det är ved som ska in å annat som ska fixas. Lite tråkigt väder men helt ok ändå med regn så vi ej blir utan vatten. Haft tappsko i stället då men fick dit den själv tack vare kursen jag går. Avslutning på tis med föreläsning.

Var å köpte blommor häromdagen men de står på altanen i väntan på att få komma ut nån gång i juni . I helgen är de jobb som väntar. Red Svarten idag å planen är att köra Ligist i.morgon kväll när jag slutar. Skönt de e ljust länge. Tappade min mobil i toan idag på jobbet men J kom hit med min gamla men tyvärr pasade ej simkortet så får fixa de i kväll men kan iaf slösurfa. Får se om den andra vill funka sen efter nån dags torkande. Ska skruva upp den sen. Garantin täcker ju ändå ej fukt så då kan jag chansa att skruva upp den så den får torka riktigt. Tur jag hade den andra kvar.....

Ovido - Quiz & Flashcards