livetpålandet

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Jenny M - 26 maj 2015 23:24

Slut på helg å ledigt. Fått mkt gjort,tex är all ved inne!I sön tänkte vi köra på banan men de var stängt. Surt sa räven.... Körde hemma i stället.Planterat blommorna ute. De får bära eller brista. Idag tog jag en cykeltur med hundarna. Så jobbigt att gå just nu. Cykla gick bra. 4 km blev de å de blev trötta. Chicca är skendräcktig så hon behöver aktiveras extra mkt nu. Hon bäddade sönder deras säng igår...

Igår var jag på kontroll hos BM. Allt bara bra. Jätte skönt. Nåt mindre roligt är att jag i fre fick hem två paket jag ej köpt. Polisanmält idagå grejerna tillbaka skickade. Läskigt. Hoppas de ej kommer nå mer tok....... I morgon ska massa saker fixas i staden,bla ska min chef hjälpa mig med lote papper inför fledighet!

Ovido - Quiz & Flashcards