livetpålandet

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Jenny M - 5 maj 2013 23:04

Jaha då var man på jobbet igen. Hade nästan längtat att få sätta mig i fotöljen å ha en lugn stund med datorn efter eftermiddagens stress men icke...utan internet här på jobbet...drygt! Det hade strulat tidigare idag så de är väl nå fel hos telia...hoppas de hoppar igång...ej så kul å surfa med mobilen å skit på tvn....jaja. Ja den stressiga eftermiddagen beror på att jag tog på mig att hjälpa till på travet idag. Fick vara prisutdelare till kusk och ägare. Roligt och fint väder men man var lite trött då jag hade jobbat natt igår så de blev alldeles för lite sömn idag men ibland blir de så men tack å lov kräver jag ej lika mkt sömn denna årstid....å känner mig våldigt pigg än så de ska nog gå bra :-) Blev bjuden på mat på travet...jättegott. Det var tjejtrav dag idag så de var en massa företag där och hade montrar typ å alla tjejer gick in gratis plus att de bjöds på snittar å bubbel å så var de modevisning mm...bra idé tycker jag :-) Så hann knappt vara hemma nåt idag men i morgon är de ledigt igen så då ska de väl bli lite gjort hemma igen!! Jaha...man får väl zappa lite på tvn i brist på annat....

Ovido - Quiz & Flashcards