livetpålandet

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av Jenny M - 2 oktober 2015 19:05

Igår var jag äntligen ut med häst igen. Körde ligist en sväng. Gick kanon med magen å Albin hade sovit hela tiden med pappa,precis som vi trodde han skulle så i morgon ska jag ut igen. Skönt få göra nå annat ett tag å få lite terapi en stund, jag blir en bättre sambo å mamma om jag får göra det jag tycker om då å då istället för att bara vara hemma.Albin har sin sovperiod på fm nån timme så då passar de bra då,skulle han vakna å vill äta har jag pumpat ut. Idag har vi städat garaget så bilarna kommer in i vinter, även promenaden har blivit av,går bättre å bättre. Han har sovit rätt hyfsat nån natt nu,en fyra fem timmar i sträck fast han sover bäst mage mot mage,man får smyga över han till nästet.

Ovido - Quiz & Flashcards