livetpålandet

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Jenny M - 11 oktober 2015 17:08

Igår var alltså stora dagen för en annan, ridning alltså. Var lite nervös men det gick ju bra så klart. Lite vingligt i början men sen så. Red inne i skogen bara, en timme ca,rätt lagom. Ligist tyckte det var lika roligt som jag. Skönt att få komma ut i skogen och bara vara, så länge sen sist. Känns i ljumskarna idag. Vi hade även främmande igår av Jonas gamla grannar. De hade köpt en häftig gåstol till Albin. Det lär bli full fart sen haha. Vi hade även bestämt att testa att låta Albin sova i vaggan lördag natt nedanför min säng. Efter mkt om å men så somnade han å sov i fem timmar i sträck. Jag har beställt ett andningsproblem som kom i fredags så nu sover jag bättre å då tänkte vi att han kanske kan börja sova själv så vi oxå kan sova bättre. Trodde aldrig jag skulle bli en sån som oroar mig en massa men jag hade fel. Skönt med larmet. Jonas tycker jag är löjligt men det skiter jag i. Jag måste ju få slappna av. Idag har vi varit till mamma en stund å sen promenad å fix i stallet. Jonas for på hockey å jag tänkte nu försöka dammsuga med lillen i selen, får se om det går.

Ovido - Quiz & Flashcards