livetpålandet

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Jenny M - 25 november 2015 22:47

I morse kom hovslagaren å fixade till hovarna på hästarna så nu har dem äntligen vinterskor på sig å man kan träna utan att vara orolig att dem ska halka. Mitt i allt fick jag dock avbryta och fara till pappas hus då grannarna ringde å berätta att det sprutade vatten från en ledning på utsidan huset. Fick verkligen panik å kastade in Albin i bilen å hovslagaren fick avsluta sista hästen själv. Inga problem med det då han känner hästarna väl. Väl framme hos pappa fick jag stänga av huvudkranen å sen fixa dit en rörmokare som fixade det hela. Tur det bara var utvändigt men vem vet hur länge det sprutat vatten där..... Jag var iaf dit igår EM då var det lugnt. Så otur då det blir ny ägare på mån å de ska få nycklarna i morgon.......Dessutom vaknade jag i natt tokförkyld så var helt slut idag av det. Hoppas Albin inte smittas. Har spritat händer så gott det går. Jobbigast att inte få pussa på sitt älskade barn. Hoppas det går över snabbt. Knaprar Alvedon, dricker The å käkar halstabletter å har nässpray. Nu ligger vi i sängen å myser. Dax att sussa.

Ovido - Quiz & Flashcards