livetpålandet

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Jenny M - 6 maj 2016 22:29

Jaha, de ringde från jobbet idag på eftermiddagen och frågade om jag kunde jobba kväll, natt i natt och natt i morgon, kris. Jag kunde inte tacka nej,bra att dryga ut fp och jag fick kval så jag ska jobba i natt och i morgon natt. Det är lite ovant, nio månader sen sist men man har ju vaken natt hemma typ varje natt så det blir ingen större skillnad, blir väl värst för sambon ;-) Jag har ju sagt att jag gärna vill jobba lite å speciellt nätter då det inte drabbar Albin speciellt, jag ammar ju inte nu längre heller så och en natt då å då ger bra pengar, speciellt på en helg. Så nu sitter jag här på jobbet.
Idag har jag tagit en långpromenad på fm i värmen sen kom svärmor och hennes särbo på besök en stund. När de farit plockade vi undan ute å laddade för att morfar skulle komma med ett vedlass. Medans vi väntade på honom byggde jag en kycklingbur å kycklingarna som jag hoppas kommer om tio veckor. Det ska på nät uppe på å sen ska jag dit med en botten men ramen är klar och locket, får duga åt dem. Jag har även försökt knäppa lite fina kort på Albin när han sitter i ett hav av vitsippor men gossen var inte på sitt bästa humör då haha, surläpp delux men nån blev ok iaf,dock inte med systemkameran då det var slut på batteri i den första försöket så det blev med mobilen då, andra försöket med system så bara surade han hela tiden, jaja. Vi har typ varit ute hela dagen idag,skönt väder men nästan för varmt. I morgon ska vi in på banan med Ligist på eftermiddagen, han ska springa med en annan så får vi se om han taggar till. Tjejerna red idag. På söndag ska jag å AK till ridbanan en sväng, hon ville hoppa lite. Nä nu ska jag lusläsa lite vad som hänt här sen sist!

Ovido - Quiz & Flashcards