livetpålandet

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Jenny M - 29 maj 2016 22:13

Då var det söndag och mitt livs första morsdag. Vi har firat båda våra mammor. Dock var inte min hemma när vi kom dit, tänkte överraska henne men då hade hon farit till min mormor då hon inte trodde jag skulle komma eftersom jag inte sagt nåt, hallå, firar väl alltid henne på morsdag om ingen av oss jobbar vill säga. Som tur var, var Lelle hemma så vi fick kaffe iaf å Albin kunde äta sin lunch som jag hade med åt honom. Innan de var vi Till Jonas mamma å fick tårta där. På eftermiddagen fick jag en fin blomma av sambon och Albin.
Albin har varit lite gladare igår och idag. Sov till 8.30 idag, skönt. Igår käkade vi pizza på en ny pizzeria i stan, jätte gott och Albin skötte sig galant, bättre än när han äter hemma haha.
Igår blev det en ridtur på ridbanan med Svarten då de var nå orienterings tävling i skogen. Idag på eftermiddagen körde jag Heffa eftersom Jonas skulle se elitloppet. Tog en lugn joggingtur bara.
Nu är jag bänkad i soffan på jobbet, kris igen så jag ska jobba natt!

Ovido - Quiz & Flashcards