livetpålandet

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Jenny M - 5 september 2014 20:36

Imorse så selade jag på Ligisten å tog en tur med honom. Körde bort till sanden å körde intervaller där. Sex st. Det var hundkurs där oxå så de hade å titta på medans jag for fram å tillbaka där. Han var pigg å fin att köra. Gick kanon bra men nån fart skillnad är de ej än men de kanske släpper nu snart när han är fräsch i kroppen. Stretching efteråt blev de å en dusch. Min fina kille. Han fick iaf springa av sig riktigt igen då jag ej kan träna i helgen pga jobb. Hade planerat å rida Heffa oxå men jag har sån träningsvärk i skinkorna sen galoppen häromdan så jag skippade de. Jonas körde han sen på em men han var ej nå fräsch sa han. Kanske öm i kroppen sen igår. Får vila nån dag så får vi se.

Vallade mina slöa hundar oxå. De löper nu å de enda de gör ute på tomten är å rissa på varande så de är så slöa när vi är ute å går!! Zita måste gå ner lite i vikt (som sin matte kanske) så har minskat på hennes mat lite. Jätte varmt väder ute men jag vill faktiskt ha de lite svalare. Jag vill ha höst. Kanske inte nödvändigtvis regn varje dag men svalare.

Vår lilla misse bebis har varit ute i koppel idag. Vill vänja han vid hundarna lite innan han får gå ut själv. Lite fjantig kanske men han är så rädd för dem så han fick vara ute uppi dem en stund så han ser att de ej bryr sig om han. Han leker som bara den inne! Man får passa hälarna när man sitter i soffan. Men han är sååå gooo å mysig. Mini Hampus. Sune bara fräser än men de släpper väl.

Idag är de em pass på jobbet å lör å sön lång turer. Är marknad i stan så den ska jag iaf på. Mysigt att gå där.

Ovido - Quiz & Flashcards