livetpålandet

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Jenny M - 25 september 2014 23:16

I morse kom Frida å red med mig. Jonas ville jag skulle rida Heffa så då blev de så. Jag var lite nervig eftersom han var så stressad sist innan jag kom iväg men idag gick de kanonbra. Lite hög att komma upp på bara ? Han var lika lugn som första gången. Vi red till förrådet å vände. Tog de lugnt med lite trav bara. Han var som en gammal farbror att rida. Jonas säger att han ryggar för de mesta när han kör han men han har inte gjort de hitills med mig. Konstigt. Kändes bra i travet oxå men visst,han behöver muskler,väldigt med muskler. De gick iaf jätte bra. Svarten var pigg. Ville springa mer han så jag får försöka rida han riktigt i morgon. Ligist fick vila å ska köras i morgon. Nästa torsdag ska han in på banan å en annan kille ska köra han åt mig. Spännande så får trimma riktigt nu innan de.

Vi var in till stan å skulle fika hos en som fyllde år men hon var ej hemma. Snopet. Så de blev lunch på stan i stållet å sen en välbehövlig promenad med hundarna. Soffan ropade sen på mig så de blev en halvtimme där innan de var dax att åka på jobbet för ett mördarpass tills i morgon bitti!! Så där sitter jag alltså nu. Ska ta å slå på Hart of Dixie på datorn å avverka nåt avsnitt. Älskar den serien.

Ovido - Quiz & Flashcards