livetpålandet

Direktlänk till inlägg 30 november 2015

Psd och husförsäljningar

Av Jenny M - 30 november 2015 20:33

Jag är med i en grupp på fb för oss som fick barn i september. Igår morse läser jag där att en av tjejerna ja hela hennes familj så klart råkat ut för det en annan fasar för mest i världen, psd. Deras dotter somnade in under natten. Bara så där. Ingen orsak till det. En liten några dagar äldre än Albin bara. Jag mår så dåligt. Orkar knappt läsa flödet på fb längre. Tänker bara på det där. Det har hänt för en familj jag ej känner men det spelar ingen roll. Jag har sett kort på lilla tjejen flera gånger. Läst hur lycklig hennes föräldrar är över henne å nu finns hon ej längre. Jag får ont i magen å blir iskall när jag tänker att, tänk om det händer Albin. Att inte få se hans leende i morgon,höra hans joller, ha han vid mitt bröst. Illamående blir jag av den tanken. Nu ska dem begrava sin tre månader gamla dotter. Sjukt. Inatt har jag sovit mer oroligt än vanligt. Fast jag har andningslarm. Tänk om jag sover så hårt att jag ej hör av det skulle larma. Usch. Kanske ska gå ur gruppen. Jag vet inte. Lider med dem,jätte mycket. Å så förkyld på det så jag kan ej pussa på han mer än lite i smyg i nacken. Älskade barnet mitt.

Idag är det en annan dag. Avslut på annat vis. Pappas hus är nu sålda. Allt klart. Var upp till frisbo å tog ett avslut. Ville upp en sista gång på nå vis. Det har betytt mkt det huset,platsen. Många fina minnen. Många mindre fina oxå men ändå. Nu är det en annan generation som tar över. Ny släkt. Det blir nog bra. Huset i Iggesund betyder inte lika mkt fast man bott där sen man var fyra år.Blev mkt åkande idag. Amning i bilen. Nu ligger vi iaf i soffan å slappar. I morgon är en ny dag. Förhoppningsvis förkyld fri.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny M - 14 november 2017 17:38

Ja de rullar på i alldeles för snabb fart! Dagis schemat blev ändrat då han endast får vara "heldag" på dagis om vi har jobb tis,ons eller tors. Är de jobb mån eller fre får han vara där som han brukar så vi har lagt in en till extra dag tis,ons elle...

Av Jenny M - 19 oktober 2017 19:09

Nu har Albin gått på dagis i snart 1 år. Skolade in han i slutet av november i fjol. Han går 1 dag i veckan från kl 14.10 till 16.30 pga våra "konstiga" arbetstider. Är otroligt glad å tacksam att jag jobbar dessa konstiga tider för det gör ju att ja...

Av Jenny M - 9 oktober 2017 19:36

Tror seriöst att det har regnat hela september å inte verkar de vilja bli bättre väder i oktober heller. Jätte bra att det kommer regn men nån dag där emot vill man ha sol. Är otroligt tacksam att vi har haft hästarna hemma i sommar och att de har ha...

Av Jenny M - 22 augusti 2017 20:01

Ja nu är de snart slut på Augusti och sommaren har snart gått. Går lika fort varje år! Hade semester från mitten av juli till förra veckan. Har inte gjort nån resa i sommar utan vi har hållt oss hemma vid. Var till Furuvik över dagen en dag å så har ...

Av Jenny M - 4 juli 2017 15:24

Förra veckan,på torsdag var Jonas iväg till Gävle med Tom för en start. Det var inte Jonas som körde. Det ville sig så väl som en 2a plats för lilla räcern. Sänkte rekordet gjorde han oxå. Super duktig. Aldrig fått en sån fin placering nån gång. Jät...

Ovido - Quiz & Flashcards