livetpålandet

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Jenny M - 10 december 2015 21:16

Lillen är en fas just nu. Varit väldigt gnällig sista dagarna på kvällen. Inte mkt som duger mer än att sitta med mig. Dåligt tålamod å börjar grina för vad som helst. Har även börjat märka när man blir arg men är ju inte han jag skäller på utan hundarna å katterna men de fattar inte han å börjar grina stackaren så nu vågar jag inte skälla snart nå mer. Han blir alldeles förstörd. Uscha. Igår natt vaknade han kl tolv å panik grinade. Fick lyfta upp han å trösta. Han drömde antagligen nåt. Sen somnade han om men sovit oroligt nu några nätter. Sover mkt korta svängar på eftermiddagen. Får se hur länge det håller i sig. Nu ligger han på gymmet å pratar med leksakerna iaf. Får se hur länge han härdar ut. Blir väl sägen efter det.

Idag har även alla hästar varit ut. Jag red Svarten. Jätte pigg å fin. Nästintill het. Ville jag skulle släppa på han men nu blir det lugn å samlad trav ett tag så han får bygga upp sig riktigt. Min kondis säger oxå det. Jonas körde de andra två. Tinat å bra efter vägen nu ett tag så man får passa på.

I morgon blir det inget då J jobbar till kl fyra. Jag å Albin ska in till mitt jobb på advents fika vid halv två. Kollegorna är där då oxå. Kul å träffa dem. Blev en promenad idag oxå. Första på två veckor pga förkylningen, men nu är vi förhoppningsvis igång igen!

Ovido - Quiz & Flashcards