livetpålandet

Alla inlägg den 14 december 2015

Av Jenny M - 14 december 2015 22:22

I går fyllde min morfar år så vi var dit och fikade. Varit väldigt trött nu några dagar. Vet inte om det är vitaminbrist, sömnbrist eller årstiden. Vet inte om jag vågar börjar äta järntabletter igen heller för när jag åt det ibörjan av graviditeten blev jag så hård i magen, min mage krånglar tillräckligt ändå just nu. Får se om det vänder efter jul när det börjar bli ljusare ute igen. Känns ju som man går i ett ständigt mörker fast vi är ute på dagtid i ljuset. Inge sugen på att promenera på kvällen heller även om de kan vara bra med luft en sväng då å, de kör som dårar efter vägen. Skulle Albin behöva en sömntur i vagnen får man se till att ha rejält med reflexer i sånt fall. Han sover varje dag i vagnen men på dagtid då. Idag har Emma fyllt år så jag å lillen var dit på EM. Mkt stoj där så helt plötsligt somnade han i mitt knä bara så där. Aldrig hänt förr. Lill hjärtat. Fick fika i lugn å ro då. Sov en bra stund så vi for hem när han vaknade. Matning å sen låg han å diskuterade i vagnen medans jag fixade kväll med hästarna. Man får vara glad så länge det går att lämna han inne själv. Har baby vakten på så hör han hela tiden. Skönt slippa klä på han så sent. I morgon blir han tre månader. Dax för besök på bvc å spruta. Får se hur det går.

Ovido - Quiz & Flashcards