livetpålandet

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Jenny M - 28 december 2015 19:40

Äntligen över. Tråkigt med en grön jul i år. Ingen julstämning för fem öre. På fm kom J mamma å ena bror och åt frukost med oss. Sen tog jag en liten tur med Svarten å hundarna i skogen innan det var dax att fixa med maten. Min mormor och morfar, mammas sambo och min lillebror var hos oss på kvällen. Vi åt och tog det lugnt. Albin var glad och pigg men väldigt trött dagarna efter. Mkt intryck för han. Sov som en stock! I lördags var vi till J bror med familj och bytte klappar med dem. Albin har fått så mycket saker och kläder nu. Idag måndag försökte jag mig på lite mellandagsrea men insåg att det inte gick med barnvagn. For på jysk och köpte två korgar att ha Albins leksaker i i vardagsrummet. Legat i soffan nu bara. Det har liksom blivit lite saker. På EM donade vi ute i stallet. Nu eldar vi och slappar i soffan. I morgon ska en ny tjej komma och provrida Svarten. Jag måste ha mer hjälp så länge Albin är så här liten. Till våren kanske det går att gå till ridbanan med honom i vagn å rida där en stund iaf när Jonas jobbar, om inte annat longera. Nu är det bara stenhårt där. Så blir spännande i morgon. Hoppas hon är vettigt och vill fortsätta.

Ovido - Quiz & Flashcards