livetpålandet

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Jenny M - 7 juli 2016 22:19

I morse efter frukosten var planen att rida Tom. Det gjorde jag oxå....i ca 30 min. Tror Jonas får köra han ett tag. Gick inge bra alls idag. Bara massa tok men ramlade inte av! Känner att jag inte orkar med en massa strul så jag håller mig till Ligist nu ett tag nu när jag tycker det är roligt igen å känner mig avslappnad med honom. Vi var förresten till veterinären igår med nya pållen. Inget fel alls. Vassa tänder bara. Skönt.

Mitt i allt ihop kom morfar med traktorn å vagnen å rensade hagen från hästskit så nu är dyng högen borta å vi ska göra ett nytt ställe. Albin fick åka traktor en sväng men det var ingen höjdare hehe. Bättre sitta i vagnen å kika på avstånd.

Efter lunch å promenad tog jag en ridtur på Ligist oxå. Det gick lite bättre. Jätte roligt som vanligt. Inte lika sne idag tycker jag men kiropraktorn kommer den 19e.

Igår hade Albin feber hela dagen. Varit lite hängig idag oxå men inte just nå feber. Får se vad det går åt för håll.....
I morgon är det jobb som gäller igen.

Första egna gurkan

Björn bärs knopp

Plockat lite smultron

Ovido - Quiz & Flashcards