livetpålandet

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Jenny M - 15 juli 2016 23:03

Igår kväll vid sista vändningen av mina ägg på kläckning var det ett hål i ett och det pep från det å jag såg en liten näbb. I morse hade de inte hänt nåt mer men när vi kom hem från stan hade den k8mmit ur ägget. Jättesöt. De andra 14 har de inte hänt nåt med än men jag hoppas att den som kläcktes inte blir själv iaf stackaren. Den är nu i kaninburen bredvid och piper för fulla muggar.

Ikväll hade jag planerat ridning på ridbanan med Ligist efter nattning av liten men han hade annan plan. Har tydligen bara så där lärt sig att ställa sig upp i sängen så vi fick flytta ner den till botten. Sen höll han på i två timmar och resa sig upp hela tiden och fnissa åt mig så det blev ingen ridning. Kl blev 21.20 innan han sov så jag tyckte det blev så sent. I morgon ska vi in på banan å latcha lite med Tom. Albin blir 10 månader idag förresten. Stora killen.

Ovido - Quiz & Flashcards