livetpålandet

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Jenny M - 3 april 2015 23:16

Förra helgen blev ej som planerat. På fredagen var vi på kalas hos Annlouise å hennes gubbe var snorig så senare samma kväll började jag känna mig hängig å på lördagen var de kört. Jag låg hela dagen typ. Riktig feberfrossa. Illa när Jonas får köra häst åt mig. Jag hjälpte han å sela bara sen var de soffan som gällde. På söndagen var jag ej heller pigg så jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet på måndagen så jag skulle bli riktigt frisk nån gång. Så nån tid med hästarna blev de ej för mig förra helgen. Igår var vi in på banan med Ligist å Jonas fick köra men de gick inge bra alls. Idag har jag varit ute å riditen sväng med Svarten. Jätte dålig väg så de blev lite dressyrövningar en bit sen vände vi å red lite fram å tillbaka typ. Snorig än så orkade ej ta de så hårt heller idag. HAr ej gjort så mkt denna vecka. Var in till stan en dag å skulle kolla på nå bekvämare byxor men hittade inget som föll mig i smaken så får göra ett nytt försök sen nån dag! I dag på fm var vi å käkade kolbulle i Forsa oxå, men de var kallt å blåsigt ute :/ Hönorna fick de rent å fint i sitt hus oxå,påskfint! Jag jobbar nätter denna helg,ska väl försöka komma ut med Ligist i morgon när jag vaknat. Jonas är hängig nu så jag vet ej om jag ev skulle ut med Heffa oxå men får se om man hinner! Nu blir de till att forsätta kolla på tv resten av natten. Trevlig påsk.

Ovido - Quiz & Flashcards