livetpålandet

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Jenny M - 5 april 2015 23:33

Sitter på nätet å kikar lite efter nå bekväma byxor att ha nu när magen börjar växa men de finns verkligen inget snyggt. Allt är bara sååå tant. Mammajeans vill jag ej ha,kan lika gärna ha leggings å tunika som "fint" ett par månader men jag vill ha ett par vardags byxor att ha hemma å skrota i å på jobbet,typ mys/ jogging brallor men hittar man väl ett par "vanliga" med bred mudd är de såå dyra,vill ej kosta på mig nå dyra jag ska ha några månader bara. Ska helst vara fickor oxå så jag kan ha nyklar å Mobil när jag jobbar. Ska ge stan ett till försök annars får de bli en resa till Birsta å kolla där för vill helst testa dem först så de e sköna. Mina "hemma/jobb" byxor börjar bli lite obekväma nu men jag kan ha mina ridbyxor än ? Ja detta är de största problemet just nu..... Sista natten på jobbet nu för denna helg,skönt. Jag hann med en sväng i skogen med hundar å Svarten när jag vaknade men han är så sur när de är med. Öronen bakåt å attack mot dem,sur häst. Går de 10 m framför går de bra. Han skötte sig bra annars,tog de lugnt med sin matte! I möra ska Ligisten ut,blir ridning då oxå,längesen han reds nu sen ska han köras på ons å sen vila tills på lör då de blir banjobb igen. J fyller år på ons oxå så jag borde hinna baka nåt innan dess,tårta blir de iaf,pinoccio tror jag.. Svarten ska ut tis å torsdag iaf å sen helgen hoppas jag för vill ej vara sjuk nästa lediga helg igen! Snart dax å ringa ut mina medisar tror jag så de kan börja rida han lite åt mig,nu när han börjat lugna ner sig.

Ovido - Quiz & Flashcards