livetpålandet

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Jenny M - 17 april 2015 18:56

Igår blev de en tur med Svarten. De blåste dock så tog de lugnt i skogen. Var sen helt slut så jag sov två timmar på soffan. Masade mig upp å fixade middag till J kom hem. Tror tröttheten kom sen dagen innan. Efter maten kom morfar med ett vedlass lastat i hans gamla hästsläp så de ska travas in innan tis då de kommer ett till lass. J var på tappskokurs igår å jag plågade mig ut med hundarna en sväng. Kondisen är ej den bästa nu men man får gå i den takt man orkar. Var lite piggare sen faktiskt.

I morse red jag Ligist en sväng i skogen å J körde Heffa. Nu blir de vila för Ligist tills på mån. AK kommer å rider Svarten på sön. J skulle väl köra Heffa en sväng på sön. Jag har tvättat lite skap oxå i två dagar på Ligist å Svarten. Inte de mysigaste men ett måste ibland. Blir spännande å ta Heffa till Veckan,gissar ingen gjort de innan....

Vi hann även med ett litet besök hos Jonas Morföräldrar idag,de hade bröllopsdag så de bjöds på smörgåstårta. Sen var de dax för jobbet å där kommer jag vara typ hela helgen förutom hem å sova.

Ovido - Quiz & Flashcards