livetpålandet

Alla inlägg den 9 april 2015

Av Jenny M - 9 april 2015 19:40

Sist jag skulle skriva så startade mobilen om sig när jag nästan skrivit klart. Den gör de när de e kass mottagning tydligen....så de blir en kort update nu bara. Jag var ut å red Ligist i måndags,de tyckte han var skit kul! Jag hade träningsvärk dagen efter.... Jag hittade även lite skönare byxor,ej.mamma modell men tror de funkar ändå! Svarten har varit ut två dagar irad. Jag red i tisdags å AK var här i ons,igår alltså å de hade gått jätte bra för henne ! Skönt med hjälp igen!! J fyllde år igår så de var fullt hus hemma nästan hela dagen. Tur jag gjorde stor tårta. Sen skulle jag köra Ligist men de stormade ute nå hemskt så fast AK red på fm skippade jag själv å köra på em,de är ju ändå lite lugnare inne i skogen. Så idag körde jag i stället å de gick bra,lugnt tempo bara, så dålig väg å de är oskönt för magen i alla guppen ?Hann även med en promenad m hundarna,skönt uye idag. Jobb nu ikväll å hela natten. Varit å kört lite minisar nu ikväll,mys mys. I helgen är de ledigt. I morgon ska vi hämta halm till vindskyddet. På lör är de provlopp för Heffa å Ligist ska träna rätvarv innan sen ska vi till Gävle igen på kalas,syster dotter denna gång som blir tonåring!! På sön ska jag försöka ta en längre mystur med Svarten,hoppas på bra väder.

Ovido - Quiz & Flashcards