livetpålandet

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Jenny M - 1 mars 2016 19:32

Albin har börjat bli så trött tidigt på kvällarna nu så det börjar bli dax att natta tidigare. Inte mig emot. Kl 20 gick han och jag upp och la oss igår. Gick inte smärtfritt men strax före kl 21 somnade han och jag kunde gå ner och ta en dusch och äta ett äpple innan jag gick upp igen. Då låg han och sov med handen i munnen, lillplutten. Skönt om man kan börja få lite egen vuxen tid på kvällen en stund. Han vaknade istället kl 00.00 istället för kl 01.00 Tre timmar verkar vara maxgränsen att sova. Sen har det varit si så där fram tills vi klev upp. Klockan fem fick jag gå upp och vagga han då han nyss hade ätit men vaknade ändå å nappen dög inte så han somnade om i famnen.

Jonas har kört Heffa idag. Efter det red jag svarten men innan jag stack iväg red en kompis dotter en sväng fram å tillbaka på honom. Jag hade bomlösa sadeln idag igen. Gick bra. Härliga dagar ute nu när solen värmer.

Mamma å Lelle kom och fikade och vi har hämtat hö och halm och fyllt på i vindskyddet. Fick ta en promenad innan vi käkade middag då Albin behövde sova och inget annat dög än vagnen men det var skönt. Nu ska han få lite gröt ikväll innan han lägger sig så får vi se om han sover längre denna gång. Kanske ska prova välling snart annars men flaska har ju inte varit nån hit.

Ovido - Quiz & Flashcards