livetpålandet

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Jenny M - 31 mars 2016 19:50

Albin vaknar ibland på nätterna och skriker i panik. Spänner sig och bara gråter. Jag tror att han sover eftersom han blundar och man får ingen direkt kontakt med honom. Ibland går det över ganska fort men igår tog det en timme typ. Han började gråta ca 30 min efter att han somnat. Jonas försökte med allt i ca 30 min sen fick jag ta över. Inget dög. Till slut somnade han. Det blir så vissa nätter /kvällar. Ibland tidigt som nu å ibland mitt i natten. Ibland funderar jag om han har ont nånstans eller om han drömmer nåt? Separationsångest? Jag vet inte. Inge kul är det iaf.
Idag har jag sålt undan lite saker från förrådet. Två sängar, en sänggavel, köksbord m stolar och en cykel. Inga direkta rikedomar men vi slapp åka på tippen med det och det blev mer plats i förrådet. Skönt. Bättre att bli av med det om nån annan har nytta av det. Jag köpte förresten en baby gunga begagnad igår som vi testade. Kul tyckte junior. Bra med köp å sälj sidor tycker jag. Har ridit en sväng sen var vi och hämtade hö innan Jonas for och jobbade. Nå tvätta sadlar har jag inte hunnit med, i morgon kanske....

Ovido - Quiz & Flashcards