livetpålandet

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Jenny M - 18 april 2016 19:28

Albin var svår sövd igår. La honom strax efter sju och han somnade men 30 min senare vaknade han otröstlig och vägrade somna om så då fick han vara uppe tills jag la mig vid 22,i hopp om att han skulle sova länge idag istället. Tji fick jag. Kl sju vaknade han. Varit ute nästan hela dagen i omgångar. Krattat klart ena sidan vid infarten. Varit och hämtat hö. Promenad med vovvarna. Sen var vi och hämtade bilstolen på EM. Han lyckades hålla sig vaken i bilen så det var ju bra. Kanske han somnar bättre ikväll.
Jag har beställt ett gäng med nya pullor idag. De kommer redan på fre. Tur jag ringde idag. Leverans brukar annars vara i juni. Så snart är äggproduktionen igång igen. De andra får så klart vara kvar ändå. Några värper ju än. Ska dock ta bort en i morgon då hon inte är nå pigg. Hoppas det går bra. Knäppte lite kort hur det ser ut här hos oss nu innan grönskan kommit.

Ovido - Quiz & Flashcards