livetpålandet

Alla inlägg den 23 april 2016

Av Jenny M - 23 april 2016 19:43

Inatt har jag sovit ensam i Albin s blivande sovrum i bäddsoffan. Blev lite less på att aldrig få sova så jag sa att nu får sambon ta en vaken natt så jag får sova. Jag vaknade ju så klart varje gång han gnällde då vi inte har någon dörr in dit men ändå bättre än att slippa ge napp eller annan uppmärksamhet varje 45:e min. Nu vaknade han inte lika många ggr som han gjort senaste veckan, om det beror på att jag inte låg i rummet eller om det är på väg att bli bättre är svårt att säga. Sambon hade inte några problem med detta i natt så vi kör en till natt i samma stuk. I morse halv åtta vaknade jag av att någon låg och pratade i vår säng så jag gick in dit och möttes av världens finaste leende, nån hade saknat mig tror jag. Då blev det tutt mys en stund innan vi klev upp. Skapligt konstigt att sova utan bebis en hel natt kan jag säga men otroligt nödvändigt. Mycket piggare idag. Jonas har kört häst på Hagmyren idag i provlopp åt ett par bekanta. Gick bra, lerigt bara då det ena stunden regnade å nästa sol. På EM skulle vi grilla. Haglade som bara attan. Riktigt aprilväder. Fick stå i dörröppningen till stallet, som vanligt.
Tjejerna har ridit mina gökar, hade gått bra. Pullorna verkar må bra, hade värpt några små ägg tom. Väldigt social, hoppas det håller i sig.

Ovido - Quiz & Flashcards