livetpålandet

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Jenny M - 3 februari 2016 19:13

Jonas började jobba kl åtta i morse så det var ingen panik för mig att kliva upp eftersom han gjort morgon med djuren, skönt att slippa stressa upp men lillen ville upp efter nio ändå. Efter lunch tog vi en lång promenad med en av mammorna från föräldragruppen. Hade alla hundarna med oss. Nästan nio km blev det. Skönt väder och nöjda hundar som kunde springa lösa men lite moddigt att gå bitvis så man tappade fästet. Trött och sliten när vi kom hem. Kokade ärtsoppa och medan den kokade vilade vi lite på soffan. Känns som att jag kommer somna ovaggad ikväll. Jonas for nästan lika snabbt igen som han kom hem. Hockey ikväll i stan. Jag å lillen håller oss i soffan. Snart dax för farmen å sen mästerkockarna. I morgon är då planen att åka in till banan. Får se om jag orkar rida svarten en sväng före. Enligt min app på telefonen ska Albin vara inne i en lugn period nu. Hoppas den börjar visa sig nattetid oxå snart. Han vaknar än och gallskriker tills tutten är i munnen. Sen somnar han oftast om igen på några min. Hälften av gångerna hinner jag flytta tillbaka han till hans säng innan jag somnar om men vissa gånger vaknar jag av att han ligger bredvid mig. Jätte mysigt men jag är fortfarande rädd att han ska råka få täcke över huvudet. Det blir väl bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards