livetpålandet

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Jenny M - 10 februari 2016 22:08

Jag hade taggat som bara den för dagens ridtur men det blev inte alls som jag planerat. Släppte på en pigg Ligist efter raksträckan mot förrådet å nästan uppe i backen tappar han ena framskon och tappar balansen fullständigt på alla benen och jag var helt säker på att han skulle gå omkull men på något sätt lyckades han få ordning på benen tillslut att det var blankis gjorde det hela väldigt spännande.Jag sa senaste igår att det inte är någon fara att springa med dem på isen.... Jag blev så jävla rädd så benen bara skakade. Hade han gått omkull där vette tusan hur det gått. Att sen försöka gå med ridstövlar på blankis var bara att glömma så jag hoppade upp sen fick han gå i diket hem. Nu är det slut racat när det är is,fy fan. På fre får Jonas köra honom. Mamma tycker att jag ska sluta med min hobby bara för att jag fått barn. Det kan hända saker vad du än gör. Jag är inte den som sitter hemma i soffan bara för att jag har Albin. Vet många som lägger av med sina intressen när dem får barn,hur bra mår dem sen igentligen? Nä för att jag ska bli en bra och glad mamma måste jag få göra det jag älskar oavsett hur mycket jag älskar Albin och att vara hans mamma. Jag saknar han väldigt mycket när jag kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards