livetpålandet

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Jenny M - 9 februari 2016 22:11

I morse skippade jag gröt till Albin för att se hur magen reagerade. Ja han har inte fått något alls annat än bm. Två ggr blev det bajs idag, å ganska löst. Vi kör lika i morgon också så får vi se hur resultatet blir då. Han är ju iaf lika pigg och glad som vanligt. Nya medryttaren kom på EM å provred Svarten. Det gick också bra så hon ville fortsätta. Vi får hoppas att det funkar bra. Känns inte som jag gjort så mycket idag även om jag gjort som alla andra dagar, promenad, mockning, kärra hö, bära vatten, dammsugit..... Upptäckte också att pullorna hade lite kalkfötter så jag har tvättat dem ikväll och smörjt så hoppas att det hjälper. De har varit generös och värpt två ägg idag så förhoppningsvis är dem på g igen. Jag har också målat om en gammal korg jag fick tag i som Albin ska ha lite leksaker i ståendes i vardagsrummet. Blev rätt okej. Funderar på om jag kanske ska måla dit hans namn också, får fundera lite. Nu är det godnatt här. I morgon är äntligen Jonas hemma tills på em så jag får komma ut på hästryggen en stund, var ju i lördags sist! Jag håller även på och fixar så jag kanske kan använda min bomlösa sadel igen, man kunde tydligen byta ur fram valvet, vore kul att kunna använda den ibland när den är så skön.

Ovido - Quiz & Flashcards