livetpålandet

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Jenny M - 20 februari 2016 22:14

Är det inte problem med bajs så är det problem med annat, som tex sömn. Blir tokig snart. Sen snart två veckor har han strulat mycket med sömnen igen. Sover hyfsat från kl 22-01 sen börjar det. Ska tuttas hela tiden. Tar jag och flyttar honom när han somnat vaknar han efter en stund igen. Jag får så jävla ont i kroppen av att ligga på sidan så mycket och så länge. Orkar inte byta sida varje gång han vaknar eftersom det är såååå ofta. Antar att det är fas fem som startat. Hoppas att den blir kortvarig. Enligt min app ska den börja om ca en vecka men det stämmer väl så klart inte helt hundra.

Idag var vi en sväng på Coop igen. Fick en vagn och valde att scanna idag, gick bra. Det var ganska mycket grejer kvar av bas saker så det blev en påse igen men det gick sååå snabbt idag men folk fick köa länge till kassan idag också.

Sen for vi och hälsade på Jonas mormor innan vi skulle skjutsa han på herrmiddag så vi har varit själv ikväll igen.

När vi kom hem och det var dags för middag kokade jag en morot och en potatis åt Albin och mosade med smör och han åt upp nästan allt. Bara gapade efter mer så det var populärt. Lika päronpuren gillar han. Får se vad jag ska koka för frukt puré nästa gång. Han ska få äta lite aprikos när päronpuren är slut i morgon. Det har jag ju i frysen.

Vi har kikat på mellon ikväll. Lite bättre låtar tycker jag denna gång.

Annakarin och Elsa har ridit på Svarten och Ligist, Jonas har kört Heffa. Jag ska rida en sväng i morgon för sen kommer jag inte kunna igen förens på onsdag.

Vi har nyss lagt oss, får se när pappan kommer hem. Han får sova på soffan inatt eftersom lillen sover med oss i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards