livetpålandet

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Jenny M - 28 februari 2016 22:17

Tre nätter irad nu har Albin somnat själv bredvid mig i sängen med nappen i munnen. Vi har ammat som vanligt det sista vi gjort innan vi gått upp och han har nöjt sig med det. Då har han sovit ca tre timmar i sträck. Ibland har det funkat att bara ge han nappen men ibland vill han ha äkta vara men det har varit mindre tutta. Förstår att han har det jobbigt nu, jäkla tänder. Nu ikväll var han otröstlig och skulle bara ha nappen inne i munnen. Det kliar väl nåt fruktansvärt. Vi köpte en salva som man kan smörja på tandköttet. Ikväll tyckte jag inte att den hjälpte. Har fått gå omkring med han u famnen nu och vaggade. Nu sover han i mitt knä och jag sitter på sängkanten. Vågar man lägga omkull oss tro....

Igår var det bygdetrav på Hagmyren. Vi var med med Heffa. Han blev näst sist men låg i täten nästan fram till mål. Mycket hästar med och tävlade och fint väder. Lyckad dag. Idag var jag ut med Svarten en sväng. Köpt nytt valv till bomlösa sadeln som jag testade idag. Blev bra. Skönt och nyttigt att rida bomlöst ibland om man inte gillar att rida barbacka som jag inte gör. Nu ska jag försöka lägga mig...

Ovido - Quiz & Flashcards