livetpålandet

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Jenny M - 4 mars 2014 22:30

Nä...så blev de. Sovit dåligt i natt igen. Pallade upp huvudet med massa kuddar så jag typ satt upp. Hjälpte ju mot hostan men tyvärr sov jag inge skönt. Eller låg obekvämt kanske man ska säga. Han bredvid mig var väl nöjd iaf. Somnade väl riktigt strax efter kl sex å sov till 10.15 Kände direkt att jag inte skulle orka rida eller köra häst idag så jag städade lite i sakta mak. For till stan å handlade lite. Var å fikade kaffe å semla på stan med sambon. Hade några rejäla hostattacker emellanåt men på eftermiddan kände jag mig piggare så i morgon ska jag både rida å köra häst!!

Planterade ju llite frön förra veckan å några har kommit upp :-) Snart dax att plantera dem i växthuset! Nyss kollat på glada hudik teatern på tvn. Bara skit att se nu men är pigg än så får se vad de blir...sängen ändå kanske?....

Ovido - Quiz & Flashcards