livetpålandet

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Jenny M - 6 mars 2014 21:40

I morse blev jag väckt av att sambon ringde strax efter kl sju å hade fått soppatorsk på väg till jobbet. Orutinerat...så de var bara att kliva upp å åka iväg å tanka en dunk å ge han. De var den sovmorgonen. Fast jag la mig på soffan när jag kom hem...:-P När jag väl klev upp blev de en longering av Svarten. Kort å enkel träning idag. Mamma fyller år idag så for sen in till stan å köote en blomma till henne. Fast jag snorar å hostar än blev de en promenad med hundarna i sakta mak när jag kom hem. Geggigt på vissa ställen å snö på andra. Men det var fyra plus grader. Sen var de dax att åka till mamma å fira henne. Hon hade gjort god paj som vi åt å till efterrätt blev de tårta :-) Göttans å mätt blev vi! Ligger i soffan å jäser nu. I morgon är de hästkörning å ridning på schemat å nattjobb på de!!

Ovido - Quiz & Flashcards