livetpålandet

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Jenny M - 3 maj 2014 21:44

Sov dåligt i morse. Blev väckt av telefon av folk som vet att jag jobbat natt..sååå jävla drygt!!visst jag kunde ha stängt av ljudet... Sen knackade de på dörren oxå mitt i allt men jag öppnade ej kollade genom fönstret vem de var bara...en "granne"...Jonas var på provlopp m Litchie. Var bara att kliva upp till slut lixom.... pappa kom å hjälpte oss med veden på em en stund. Fick väl in hälften ca. Så tröstlöst första kärrorna innan man ser att de minskar å så ska de travas på de så de får plats men de gick bra. Får se om vi fortsätter på måndag.... var till forsa å lämnade tillbaka en sadel oxå som jag lånade hem,ett jäkla farande. I morgon ska vi till axmarbrygga å äta eftersom mormor fyller år så mamma har bokat bord där kl två. Inte mkt sova i morgon heller. Får väl sova lite i bilen om de går. Tur de är rätt årstid att jobba natt på. Ganska så ljusa nätter. Skönt! Får se hur de känns i kroppen allt eftersom natten lider. Om man får ont sen vedstaplingen alltså.....Jävla knepigt väder idag alltså. Först soligt å fint sen värst hagelskuren när vi höll på med veden sen stormade de av bara den så de knappt gick att kärra ut hö till hästarna!! Nu är de vindstilla å fint ute. Hoppas de blir soligt i morgon när vi ska söderut. Väldigt fint där vi ska äta så hoppas kunna knäppa nåt fint kort.

Ovido - Quiz & Flashcards