livetpålandet

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Jenny M - 16 maj 2014 19:58

Shit i morse fick man veta att man levde iaf. Så jävla ont i hela kroppen! Mest ryggen å röven! Tyckte jag var avslappnad igår när jag red men måste ha spänt mig ändå! Så mitt beslut igår om att vila ifrån ridningen kändes riktigt rätt idag!! Kom knappt ur soffan sen.... tog iaf med mig Svarten till ridbanan och longerade han. Jätte pigg var han å full av bus! En som var där å fixade med sprinklarna frågade im han oxå var en hopphäst...haha...hur ska man ta de?

Jag lyckades komma iväg på en promenad i sakta mak oxå med hundarna men de var jobbigt. Det ända bra med denna dag är att det har varit varmt som attan. Kunnat gå i kortärmat ute. Såå skönt! Jobb hela helgen så både hästar å min kropp får vila. Får se om J kör Ligist å Litchie....

Vår badplats Ingan

Ovido - Quiz & Flashcards