livetpålandet

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Jenny M - 5 maj 2014 23:41

I morse vad vi å nötte rätvarv med Ligist på Hagmyren. Han slog faktiskt sitt rekord med nästan 10 sec på ett varv men fortfarande alldeles för sakta...så om tre månader till kanske...jävligt trött sen iaf. Blev nog fem varv runt för han. Sen tog jag mitt efterlängtade ridpass på ridbanan med Svarten i nya sadeln. Gick jävligt bra men han är lite vinglig än så de blev mkt serpentiner,halvhalter å igångsättningar i trav å de gillar han. Känner mig säker i sadeln. Den är skön!! Så nu köper jag den. En timme nötte jag på banan idag å allt gicksom sagt bara bra. Var senn till mormor då å fikade tårta. Morfars häst har om mmöjligt blivit ännu större!! En jäkla röv hon har alltså. Synd på så fin häst att hon bara skrotar i hagen....

Efter all go mat i helgen blev de en lång kvälls promenad m hundarna. Så jävla fint ute. Är nog bästa årstiden detta när man ser förändringar i naturen varje dag å ljuset är så fint. Härligt med fågelkvitter å ljusa kvällar å man slipper broms. Jag jag tycker om våren å hösten älskar sommaren oxå men hellre vår å höst :-p Ja jag är ganska sliten men endå fastnade jag i datorn men nu ligger jag i sängen. Sambon jobbar. I morgon ska Arne köras sen är de möte på myren plus att vi ska rida på kvällen. Mkt å göra som jag vill ha de. Kanske hinner få in lite mera ved oxå! Go natt...

Näckrosor

Aino

Tänk å sitta bakom den där...

Ovido - Quiz & Flashcards